Top latest Five ماگ حرارتی Urban news

Wiki Article

چاپ آنلاین: وب سایت های مختلفی خدمات چاپ آنلاین روی ماگ حرارتی را ارائه می دهند

ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن از ۲۳۰,۳۶۰

به دلیل مقاومت و استحکامشان، برای مصارف مختلف از جمله استفاده روزانه مناسب هستند.

قیمت ماگ حرارتی یه مزیت دیگست که می‌تونه به جیب‌تون هم کمک کنه. راستش جدا از فوق‌العاده بودنش، قیمت لیوان حرارتی هم اون‌قدری نیست که بخواد گرون محسوب بشه. یعنی شما قیمت ماگ حرارتی رو که ببینین، احتمالاً باورتون نمیشه که این لیوان با این سورپرایزی که تو جیبش داره، قیمت بالایی هم نداره و خیلی راحت می‌تونین بخرینش.

فنجان معمولا کوچکتر از ماگ، با دسته و عموما به شکل گرد و کروی می باشد. فنجان اغلب روی یک بشقاب کوچک سرو می شود.

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

اگرچه ثبت نام کرده باشید وارد حساب کاربری خود می شویدجهت ادامه خرید، اطلاعات خود را به درستی وارد می نمایید و اطلاعات خرید را با پرداخت آنلاین انجام خواهید داد.

زمانی که شما مایعات داغ از قبیل (آبجوش، چای، نسکافه و…) را در ماگ بریزید، تصویری که بر روی لایه زیرین ماگ چاپ شده، نمایش داده می شود و پس از سرد شدن ماگ به حالت اولیه خود که به رنگ مشکی است باز می گردد.

یکی از مزایای مهم و منحصر به فرد ماگ های حرارتی این است که قابلیت سوپرایز کردن و غافلگیر کردن دیگران را دارند. زیرا که افراد از رنگ و تصویر اصلی روی ماگ اطلاعی ندارند و آن را تنها یک ماگ ساده مشکی رنگ مشاهده خواهند کرد.

انتخاب ماگ حرارتی مناسب می تواند به نظر ساده باشد، اما با توجه به تنوع طرح ها، جنس ها و کاربردهای مختلف، ممکن است کمی گیج کننده باشد.

ماگ از جمله وسایل کاربردی آشپزخانه است که علاوه بر استفاده برای نوشیدن، می‌‌تواند جنبه‌‌ی تزئینی نیز داشته باشد.

ماگ قهوه نسبت به فنجان قهوه بزرگتر می باشد. این نوع ماگ ها برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود و دارای مدل های مختلفی می باشد. برخی از آنها دارای درب می باشند که از سرد شدن محتوای داخل ماگ جلوگیری می کند.

ماگ حراراتی وسیله‌ای جذاب و پرکاربرد است که به شما امکان میدهد نوشیدنی های خود را درون آن را بریزید و در خانه، هنگام مطالعه و محیط کار از ??????? ????? آن استفاده کنید و برای نوشیدنی‌هایتان، لیوان مخصوص خودتان را داشته باشید.

Report this wiki page